Kiitos somerolaiset taksiautoilijat, olemme saaneet teiltä kaikilta ystävällistä ja huolehtivaa palvelua.
Invataksin käyttäjät
Böndelle kesäksi Baaripähkinä, oli ihana perinne! Itselleni ainut sallittu ”teko”syy lähteä terassille, kun en alkoholiakaan nauti. Mutta kisa maksaisi varmasti itsensä takaisin, oli tosi suosittu!
Pliis
Kiitos rakkaat ystävät ihanasta yllätyksestä 9.5. Muistan teitä lämmöllä.
Raili
Tervetuloa Somerolle -jutussa ehdotettiin, että tutustumisillassa sovittaisiin yhteiskyytejä seurakunnan saunareissuille Siikjärvelle. Kyllä se on niin, ettei nykypäivänä kukaan uskalla ottaa kyytiinsä täysin tuntemattomia.
Outo idea
Voisiko Someron terveyskeskus ottaa Salon tapaan nauhoittavan vastaajan käyttöön. Saisitte kirjattua asian. Olen nyt monta kertaa missannut takaisin soiton, ja koko asia jäänyt siltä päivältä hoitamatta. Eikä seuraavana päivänä aikaa. Kierre. Saisitte myös valmisteltua yhteydenottoa siellä päässä valmiiksi, kun tietäisitte mitä asiakaspuhelu koskee. Päivystys, lääkäriaika, resepti vai muu. Tätä kaipaisi moni, kahvipöydissä on juteltu.
Vinkkisieppo
Mikseivät yritykset laita markkinointiaan, myös verkossa, kuntoon ennen kuin lanseeraavat? Yritin tässä googlettaa uuden somerolaisen paikan aukioloaikoja, mutta Google antoi tulokseksi vain yhden maksullisen artikkelin. Jäi tulematta. Ulkopaikkakuntalaisille vielä enemmän deal breaker. Harmi homma!
Rahaa on, rahaa on
Someron katukuvasta löytää paljon tyhjiä liiketiloja, joissa on edelleen edellisen yrityksen kyltit/mainokset paikoillaan. Entiset omistajat olisivat tämän voineet tehdä.
Olisi jo aika poistaa ne