Someron K-Raudalla on tyytyväisimmät asiakkaat

0
K-Rauta Someron kauppias Sami Koivisto (tikapuilla) ja henkilökunta iloitsevat saamastaan tunnustuksesta. Kuvaan henkilökunnasta ehtivät mukaan myös Vesa Messi (edessä) ja Päivi Ketonen sekä Sami Merivirta (takana vas.), Marko Ryhtä ja Jarno Vähämäki.

K-Rauta-ketjussa palkitaan vuosittain parhaiten menestyneitä kauppoja. K-Rauta Somero nappasi Vuoden 2022 paras asiakastyytyväisyys -tunnustuksen keskisuurten myymälöiden sarjassa.
– Arvostan henkilökohtaisesti tämän tunnustuksen hyvin korkealle, koska se tulee asiakkailta, iloitsee kauppias Sami Koivisto.
Kauppias nostaa tunnustuksen ja koko yrityksensä toiminnan avaintekijäksi ammattitaitoisen ja positiivisen henkilökuntansa sekä sen kautta asiakaspalvelun.
– Kiitos aivan mahtavalle henkilökunnalle, joka ansaitsee tämän palkinnon. Ja iso kiitos myös asiakkaille.
– Asiakaspalvelussa asenne ratkaisee. Hyväntuulinen palvelu ja koko myymälän ilmapiiri kumpuaa asiakkaille, hän tietää.
K-Rauta Somero palvelee niin kuluttajia kuin yritysasiakkaita laajaltakin alueelta Suomesta.
Tunnustus perustuu myymälästä saatuihin asiakaspalautteisiin sekä keväällä ja syksyllä 2022 tehtyyn asiakastyytyväisyysselvitykseen. Siinä vertailtiin muun muassa ketjun eri myymälöiden valikoimaa, henkilökunnan ammattitaitoa ja asiantuntemusta, asioinnin helppoutta, myymälän siisteyttä ja hinta/laatusuhdetta, toiminnan luotettavuutta ja verkkokauppaa.
Sami Koivisto on vetänyt K-Rauta Someron myymälää kauppiaana noin vuoden päivät. Sitä ennen hän toimi kolme vuotta myymäläpäällikkönä, joten Someron asiakkaat ovat jo varsin tuttuja.
Kauppias tietää, että on pysyttävä ajan hermolla.
– Myymälän uudistamiseen on satsattu tosi paljon ja tullaan koko ajan satsaamaan. Toinen tärkeä asia on tuotevalikoima, jota kehitetään koko ajan, jotta se vastaa alueen kuluttaja- ja yritysasiakkaiden tarpeisiin.
– Myymälän on aina oltava sellainen, että sinne on kiva tulla ja sieltä lähdetään hyvillä mielen, ja tullaan myös takaisin.
Hän antaa palautetta somerolaisille ylipäätään siitä, että täällä halutaan käyttää paikallisia palveluita.
– Somerolaiset, niin vakiasukkaat kuin mökkiläiset, haluavat tukea meitä somerolaisia yrityksiä. Ja tietenkin myös me käytämme muita somerolaisyrityksiä esimerkiksi asiakastilaisuuksiemme tarjoilujen toteutuksiin, Koivisto kertoo.
Haasteina Koivisto näkee tällä hetkellä kulupuolen kasvun ja korkojen nousun.
– Kolme viimeisintä vuotta ovat olleet jokseenkin poikkeuksellisia. Ja jos mediaan on uskominen, niin nyt ollaan menossa rautakappojen osalta hiljaisempaan suuntaan. Mutta sitten on vain tehtävä enemmän töitä.
– Luottavaisin mielin me kyllä menemme eteenpäin, toteaa kauppias.
– Ja tätä tunnustusta juhlitaan yhdessä asikkaiden kanssa vielä tämän kevään aikana, hän lupaa.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän